O le a le mea na mafua ai ona pogisa le moli ta'ita'i?

O le pogisa o lemoli LEDo, o le sili atu ona taatele.O le otootoina o mafuaʻaga mo le faʻapogisaina o moli LED e leai se mea e sili atu nai lo mea nei e tolu.

Fa'aleagaina le aveta'avale
E mana'omia lo'o lamepa ta'ita'i e galue i DC maualalo voltage (lalo 20V), ae o le matou sapalai autu masani o le AC maualuga voltage (AC 220V).Ina ia liliu le autu i le eletise e manaʻomia mo le moli, e te manaʻomia se masini e taʻua o le "LED constant current drive power."
I le talitonuga, pe afai e fetaui le taʻavale a le avetaavale i le lamepa, e mafai ona faʻaauau le faʻaogaina o le eletise ma faʻaaoga masani.O totonu ole ta'avale e lavelave, ma so'o se masini (e pei o capacitors, rectifiers, etc.) e mafai ona mafua ai se suiga i le voluma gaosiga, e ono mafua ai ona pogisa le moli.

Mu LED
O le LED lava ia o lo'o faia i le lamepa e tasi.Afai e le mumu se tasi po'o se vaega, e mautinoa lava o le a fa'apogisa ai le mea fa'apipi'i atoa.O lo'o lamepa e masani lava ona fa'afeso'ota'i fa'asologa ona fa'atutusa lea - o lea afai e mu se lame'a, e ono mafua ai ona pe'e se vaega o lo'o moli.
A uma ona mu, o le pito i luga ole lamepa o loʻo i ai ni lanu uliuli manino.Su'e, fa'aoga se uaea e fa'afeso'ota'i ai i tua o le lamepa, pupu'u, pe sui i se lamepa fou.

E pala moli moli
O le mea e taʻua o le faʻaleagaina o le malamalama o le susulu o le faʻamalamalamaga o loʻo faʻaitiitia ma faʻaititia - o lenei tulaga e sili atu ona iloa i luga o moli faʻamalama ma moli.
E le mafai e moli LED ona aloese mai le pala o le malamalama, ae o lona fua o le pala e fai si tuai, e faigata ona vaʻai i suiga i le mata le lava.Ae ui i lea, e le faʻasalaina ai le maualalo o le LED, poʻo le maualalo o le malamalama, pe ona o mea faʻamoemoe e pei o le le lelei o le faʻafefe o le vevela, e mafua ai le vave o le moli o le LED.


Taimi meli: Nov-15-2019